سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اربعین
| نظر بدهید

جا مانده‌ایم و شرح دل ما خجالت است
زائر شدن، پیاده، یقینا سعادت است
ویزا، بلیط کرب و بلا مال خوب هاست
سهم چو من پیامک "هستم به یادت" است
یک اربعین غزل، به امید عنایتی ...
این بغض من اگر چه خودش هم عنایت است
چیزی برای عرضه ندارم مرا ببخش
یعنی غزل، نشانه‌ی عرض ارادت است

****************

این روزا که همه جا و همه طرف حرف کربلاست، چاره‌ی دل هوایی ما، فقط اشکه و اشک و اشک. هی خبر می‌شنویم که فلان فامیل و فلان دوست و فلان هم‌کلاسی رفت و ما هنوز لیاقتش رو پیدا نکردیم:(

 

ولی خب خیلی قشنگه و خیلی دوس دارم این شعر رو« مگه بدا دل ندارن»

 

این روزا اشک، قرین همه‌ی لحظه‌های امثال من جامونده‌ است...

 

خیلی خیلی شدید دلم کربلا و پیاده‌روی اربعین می‌خواد و البته امیدم هم خیلی زیاده که ایشاللا آقا اجابتم کنه و منم امسال برم ...

 

....دعا کنید که من اربعین حرم باشم....



نویسنده : علی صادقی
تاریخ : یکشنبه 93 آذر 16
زمان : ساعت 12:47 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 101270
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 11
تعداد کل پست ها: 60

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا